قصه الجن الخبیث (العاشق) الجزء الثاني

قصة الجن الخبیث (العاشق) الجزء الاول الثاني الثالث قصص,القصص,قصة,أجمل القصص,طرائف,خواطر, مقالات, اغرب القصص, المشوقة,و المثيرة و المعبرة  قصة,روايات,قصص,قصص عربيه,حكايات قصص رعب,قصة رعب,قصص جن,قصة,قصة مرعبة,قصص مرعبه,قصص مرعبة,قصص مخيفة,قصة رعب حقيقية,رعب حقيقي,قصص رعب حقيقيه,قصص رعب حقيقية,قصص جديدة,قصص الجن,قصص عالمية,قصص الجن و الارواح,مصر رعب,قصص رعب حقيقية حدثت بالفعل،قصص قبل النوم,منتصف الليل,قصص واقعية,قصص مخيفة,اشباح,شبح,قصص عربية,الجن,قصص بالعربية,قصة حقيقية,حكايات,حكايات قبل النوم,قصص العربية,شبح منتصف الليل,قصص حقيقية,مرعبة,رعب حقيقي,قصة رعب,ما بعد منتصف الليل

قصه الجن الخبیث (العاشق)

الجزء الثاني

فحسيت بساىٔل بينزل علي وشي ببص في المرآه  لقيت
في دم بينزل علي وشي وفي علامه غريبه جدا علي دماغي 
علامه حمراء وفيها صليب جريت بسرعه علي الحمام اغسل
وشي من الدم واحاول اشيل العلامه اللي علي وشي دي 
ولكن مفيش اي فايده العلامه ذي مهي ولكن لاحظت حاجه 
وانا ببص علي المرايه شوفت حاجه اشبه بخيالي ملامح
وجهوو مش باينه ولكن كان ايده واضحه وكمان حسيت
بأيدوو وحسيت بلمساتو علي كتفي ونفسوو اللي في ضهري
بصيت ورايا بسرعه عشان اعرف مين اللي ورايه ملقتش حد
خرجت من الحمام بسرعه واتصلت بجوزي وبحماتي وحكتلهم 
ااموضوع جوزي قالي انو جي علي اول طياره وحماتي قالتلي جايه
وصلت حماتي وحاولت تهديني ولكن اصابتها حاله من الخوف 
والزعر لما شافت ان في دم بيخرج من سيراميك الارضيه
وكمان بتبص علي صوره جوازنا اللي متعلقه في اوضتي 
انا وجوزي ولكن انا وهي شوفنا شئ غريب لقينا الصوره
عيون جوزي مش موجوده اشبه ان كلها سوداء وكمان 
الفستان بينزل دم من الصوره مكناش مصديقين كل ده ولكن
اللي خلانا نصدق ان الدم فضل موجود وكمان فضل ينزل 
علي السرير لاقيت نظرات حماتي اتغيرت وتحولت 
من نظره احساسها بالشفقه من نحيتي اللي نظره خوف
وبسرعه تليفوني رن 
انا:الوووووو
المجهول:جوزك مات البقيه في حياتك
انا:الووووو انت بتقول ايه انت مين انت
صمت من الجهه الاخري لانو قفل التليفون 
حماتي بتكلمني بتردد وخوف فيه اي مين ده
انا:حد قالي البقيه في حياتك جوزك مات 
بنظره واحده في نفس الثانيه والتوقيت انا وحماتي بنبص للصور
ولقينا صوره احمد جوزي متشوهها بطريقه بشعه وده اللي خلانا 
اصابتنا حاله اغماء بعد فتره مش كبيره صحيت علي خبط
علي الباب وقومت افتح الباب وانا مش شايفه كويس حسه
ان الدنيا قدامي مش واضحه كويس  فتحت الباب لقيت امي
واخواتي بيصرخوو ومعاهم احمد جوزي ميت اصابتني 
حاله من الذهول كل الموجودين والاخص انا وحماتي لان
لقينا احمد ميت نفس اللي كان موجود في الصوره  
الصمت كان سيد الموقف .
حسيت في الوقت ده اني مش قادره اركز واستعوب اللي بيحصل 
وبالتالي اغمي عليا .
صحيت بعد فتره كبيره جدا من النوم ولكن مشكله جديده اني نايمه 
في السرير ومش قادره اتحرك وده عادي خصلت كتيرر معايا
ولكن المره دي كان في ايد اشخاص مش ظاهر جسمها يعتبر هي
عباره عن ايد فقط يتقرب مني وبتلمسني  مش عارف اتكلم
ولا اتحرك وفبدأت اقرأ آيات قرآنيه ولكن ذياده سوء الموقف 
اني قولت بسم الله الرحمن الرحيم ونسيت كل السور القرآنيه اللي 
كنت حفظاهم والايد ابتدت تقرب مني ولكن حسيت ان ربنا
بعتلي نجده لقيت باب الاوضه بيتفتح وامي دخلت واطمنت 
عليا وقلتلي قومي اغسلي وشك وغيري هدومك من الدم ده
واخرجي عشان الناس عايزه تعزيكي في جوزك قولتلها
حاضر وخرجت من الاوضه ودخلت الحمام ولكن الوقت
ده كان نفسي الارض تبلعني لاني خرجت بره ملقتش حد
البعض منكم استغرب ليه يعني وايه الموقف اللي يخوف 
احب اقولكم ان امي اصلا مكنتش موجوده في الشقه ومفيش 
حد اصلا في الشقه. 
ازاي طيب مين اللي فتح الاوضه عليا وقالي قومي
وكلمني وانا رديت عليه وكمان هو قومني وسندني علي السرير
مفيش اي اجابه في الوقت ده روحت اجيب مياه من التلاجه 
ولكن ياريتني ما فكرت اروح هناك...


تابع الجزء الثالث و الأخير من هنا
قصة الجن الخبیث (العاشق) الجزء الاول الثاني الثالث قصص,القصص,قصة,أجمل القصص,طرائف,خواطر, مقالات, اغرب القصص, المشوقة,و المثيرة و المعبرة  قصة,روايات,قصص,قصص عربيه,حكايات قصص رعب,قصة رعب,قصص جن,قصة,قصة مرعبة,قصص مرعبه,قصص مرعبة,قصص مخيفة,قصة رعب حقيقية,رعب حقيقي,قصص رعب حقيقيه,قصص رعب حقيقية,قصص جديدة,قصص الجن,قصص عالمية,قصص الجن و الارواح,مصر رعب,قصص رعب حقيقية حدثت بالفعل،قصص قبل النوم,منتصف الليل,قصص واقعية,قصص مخيفة,اشباح,شبح,قصص عربية,الجن,قصص بالعربية,قصة حقيقية,حكايات,حكايات قبل النوم,قصص العربية,شبح منتصف الليل,قصص حقيقية,مرعبة,رعب حقيقي,قصة رعب,ما بعد منتصف الليل

قصه الجن الخبیث (العاشق)

الجزء الثاني

فحسيت بساىٔل بينزل علي وشي ببص في المرآه  لقيت
في دم بينزل علي وشي وفي علامه غريبه جدا علي دماغي 
علامه حمراء وفيها صليب جريت بسرعه علي الحمام اغسل
وشي من الدم واحاول اشيل العلامه اللي علي وشي دي 
ولكن مفيش اي فايده العلامه ذي مهي ولكن لاحظت حاجه 
وانا ببص علي المرايه شوفت حاجه اشبه بخيالي ملامح
وجهوو مش باينه ولكن كان ايده واضحه وكمان حسيت
بأيدوو وحسيت بلمساتو علي كتفي ونفسوو اللي في ضهري
بصيت ورايا بسرعه عشان اعرف مين اللي ورايه ملقتش حد
خرجت من الحمام بسرعه واتصلت بجوزي وبحماتي وحكتلهم 
ااموضوع جوزي قالي انو جي علي اول طياره وحماتي قالتلي جايه
وصلت حماتي وحاولت تهديني ولكن اصابتها حاله من الخوف 
والزعر لما شافت ان في دم بيخرج من سيراميك الارضيه
وكمان بتبص علي صوره جوازنا اللي متعلقه في اوضتي 
انا وجوزي ولكن انا وهي شوفنا شئ غريب لقينا الصوره
عيون جوزي مش موجوده اشبه ان كلها سوداء وكمان 
الفستان بينزل دم من الصوره مكناش مصديقين كل ده ولكن
اللي خلانا نصدق ان الدم فضل موجود وكمان فضل ينزل 
علي السرير لاقيت نظرات حماتي اتغيرت وتحولت 
من نظره احساسها بالشفقه من نحيتي اللي نظره خوف
وبسرعه تليفوني رن 
انا:الوووووو
المجهول:جوزك مات البقيه في حياتك
انا:الووووو انت بتقول ايه انت مين انت
صمت من الجهه الاخري لانو قفل التليفون 
حماتي بتكلمني بتردد وخوف فيه اي مين ده
انا:حد قالي البقيه في حياتك جوزك مات 
بنظره واحده في نفس الثانيه والتوقيت انا وحماتي بنبص للصور
ولقينا صوره احمد جوزي متشوهها بطريقه بشعه وده اللي خلانا 
اصابتنا حاله اغماء بعد فتره مش كبيره صحيت علي خبط
علي الباب وقومت افتح الباب وانا مش شايفه كويس حسه
ان الدنيا قدامي مش واضحه كويس  فتحت الباب لقيت امي
واخواتي بيصرخوو ومعاهم احمد جوزي ميت اصابتني 
حاله من الذهول كل الموجودين والاخص انا وحماتي لان
لقينا احمد ميت نفس اللي كان موجود في الصوره  
الصمت كان سيد الموقف .
حسيت في الوقت ده اني مش قادره اركز واستعوب اللي بيحصل 
وبالتالي اغمي عليا .
صحيت بعد فتره كبيره جدا من النوم ولكن مشكله جديده اني نايمه 
في السرير ومش قادره اتحرك وده عادي خصلت كتيرر معايا
ولكن المره دي كان في ايد اشخاص مش ظاهر جسمها يعتبر هي
عباره عن ايد فقط يتقرب مني وبتلمسني  مش عارف اتكلم
ولا اتحرك وفبدأت اقرأ آيات قرآنيه ولكن ذياده سوء الموقف 
اني قولت بسم الله الرحمن الرحيم ونسيت كل السور القرآنيه اللي 
كنت حفظاهم والايد ابتدت تقرب مني ولكن حسيت ان ربنا
بعتلي نجده لقيت باب الاوضه بيتفتح وامي دخلت واطمنت 
عليا وقلتلي قومي اغسلي وشك وغيري هدومك من الدم ده
واخرجي عشان الناس عايزه تعزيكي في جوزك قولتلها
حاضر وخرجت من الاوضه ودخلت الحمام ولكن الوقت
ده كان نفسي الارض تبلعني لاني خرجت بره ملقتش حد
البعض منكم استغرب ليه يعني وايه الموقف اللي يخوف 
احب اقولكم ان امي اصلا مكنتش موجوده في الشقه ومفيش 
حد اصلا في الشقه. 
ازاي طيب مين اللي فتح الاوضه عليا وقالي قومي
وكلمني وانا رديت عليه وكمان هو قومني وسندني علي السرير
مفيش اي اجابه في الوقت ده روحت اجيب مياه من التلاجه 
ولكن ياريتني ما فكرت اروح هناك...


تابع الجزء الثالث و الأخير من هنا

Aucun commentaire